LOA GO GO DOWN UNDER - Reisverslag uit Townsville, Australië van loa - WaarBenJij.nu LOA GO GO DOWN UNDER - Reisverslag uit Townsville, Australië van loa - WaarBenJij.nu

LOA GO GO DOWN UNDER

Door: L.O.A.

Blijf op de hoogte en volg

17 Februari 2016 | Australië, Townsville

Na een hele lange reis, van dik 2 dagen ben ik eindelijk aangekomen in Australie. Een vlucht via Dubai, Sydney en met als eindbestemming Cairns.
Eenmaal in Cairns aangekomen klapte de hitte er behoorlijk in, evenals de enorme jetlag. Maar dat mocht zeker de pret niet drukken. Met een shuttle busje ben ik naar mijn eerste hostel gebracht. Een prima onderkomen, vlakbij the BEACH en het centrum.
Na een dagje herstel vond ik het hoog nodig tijd om mijn eerste grote avontuur aan te gaan, snorkelen in the great barrier reef. Nou en geen woord te veel, het was super gaaf...... Op een mooie boat, de Tusa-T6. Off we go, maar mijn maag had toch echt wat minder plezier, ik werd me een partij zeeziek, niet normal. Gelukkig hadden ze daar van die pillen en gelukkig deden die hun werk. Echt 2 mooie snorkel sessies gedaan en alle finding Nemo visjes in het echt mogen bewonderen.

Na Cairns door gereisd naar Mission Beach, daar echt een bounty strand gevonden, goddelijk. Helaas op de terug weg mijn slipper die kapot ging, nou al hinkelend op de erg hete weg terug naar de hostel. Gelukkig had ik daar nog een extra paar verstopt. Smiddags een rafting tour gedaan, vlakbij Tully (sugartown). Dit was echt heel gaaf, langs alle rotsen naar beneden de juiste route vinden. Op een moment moesten we langs een hele grote rots echter belanden wij er bovenop. We raakte de gids en die vloog het water in en verloor zijn zwembroek, het hele gebeuren was erg grappig.
Vandaag ben ik aangekomen in Townsville, een grote en drukke stad, vanaf hier kun je met de boot naar Magnitic Island, dus daar ga ik morgen een kijkje nemen. Aangezien ik niks had geboekt en alles hier behoorlijk vol zit, verblijf ik vanavond met 3 mannen in een dorm. Aangezien ik toch wel een beetje van mijn privacy houd, nu alvast wat bookingen gedaan voor de komende dagen.

Nou ik ga even wat verkoeling zoeken, hoop snel wat foto's te kunnen uploaden zodat jullie kunnen zien waar ik allemaal geweest ben.

Big kisss Loa

  • 17 Februari 2016 - 08:23

    Janko Van Lingen:

    Geniet ervan Loa!!!


  • 17 Februari 2016 - 09:20

    Jaap G.Klasema:

    Go, Loa; GO ! ! ! Love from Thailand, Jaap & Chan'

  • 17 Februari 2016 - 10:36

    Sytske, Mark, Lyse, Mara & Wytze:

    Hey Lot, super leuk je verslag! Zwembroek van de gids nog terug gevonden

  • 17 Februari 2016 - 12:15

    Esther:

    Lieverd hele dikke kus en heel veel plezier!! Geniet ervan!! Dikke kus Esther

  • 17 Februari 2016 - 13:42

    Marieke:

    Heel veel plezier, maar dat komt vast goed zo te lezen :)

    Knuffels, Marieke

  • 18 Februari 2016 - 10:42

    Sas:

    Super tof buddy!! Klinkt als een prima start en verheug me op de foto's.

    Liefs, Sas

  • 18 Februari 2016 - 12:53

    Cees & Clazien Van Der Linde:

    het is er toch van gekomen zo'n geweldige reis en een fantastische start snorkelen op een geweldige lokatie. weet je al hoelang je avontuur gaat duren of is dat nog een open vraag.
    geniet ervan en we volgen je reis . groet cees & clazien

  • 29 Februari 2016 - 09:59

    Annemijn:

    Klinkt goed! More adventure to come!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Townsville

Van Cairns all they way to....Melbourne

Actief sinds 12 Okt. 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 19155

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 12 Maart 2016

Aussie here i come

25 Oktober 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: