Hele fijne kerstdagen - Reisverslag uit Puno, Peru van loa - WaarBenJij.nu Hele fijne kerstdagen - Reisverslag uit Puno, Peru van loa - WaarBenJij.nu

Hele fijne kerstdagen

Door: loa

24 December 2008 | Peru, Puno

Hallo Iedereen!

Toch vanuit Puno (Peru) een heel fijn kerstfeest in Holanda en een gelukkig nieuwjaar! We will meet in 2009 again!

Big Hug,

Loa

• 24 December 2008 - 17:38

Wyne, Dennis & Ieny:

Lieve Loa & Marieke,

Superleuke foto! (heb je die mutsen ook in baby-formaat??)

Vanuit Broek wensen wij jullie ook een hele bijzondere kerst, zo samen in Peru. Geniet ervan en neem maar een beste borrel (of 2 :) )!

Hoop dat het je lukt om even te bellen, dat zou super zijn.

We love you,
    Dennis, Wyne en Ieniminie

• 24 December 2008 - 18:17

Arjan,Esther &Yanick:

Hee lieve Loa,

Hoe gaat het met je? Je beleeft nog steeds mooie avonturen! Vanuit Bedum een heel gezellige kerst daar! En genieten van alle mooie momenten!

Liefs van ons x

• 24 December 2008 - 22:03

Fokko Gerbien:

Feliz Navidad
    fijne kerst en tot 30 december in Cuzco
    Staat je goed dat kostuum

• 25 December 2008 - 01:02

Netty Klasema:

Enige foto..
    Lieve allebei: jullie ook gezellige en warme dagen gewenst..
    Tot ziens in 2009 !!
    We proosten vanuit Alkmaar op jullie 2tjes..
    Dikke Kerstknuffel van Netty + Tony

• 25 December 2008 - 23:37

Marieke:

Hola Loa,

In Nederland is eerste kerstdag al voorbij, maar wij gaan straks genieten van ons kerstdiner. Ons voorgerecht (nachos en guacemole) was lekker. Ook de warme chocolade melk was heeeerlijk. Ben benieuwd wat we straks gaan eten, weer pizza?? We zien het wel, het kerstdiner zoals in Nederland zal het wel niet worden. Maar gelukkig hebben we elkaar!! :)

Feliz Navidad, Beso,

Marieke

• 26 December 2008 - 01:34

Marloes P:

Jullie ook fijne kerstdagen!

• 26 December 2008 - 10:24

Gert En Annie:

Hallo Meiden,
    Hoewel wij ook een kertskaart naar jouw adres hebben gestuurd,doen we het ook nog maar even op deze manier.
    Wij wensen jullie hele fijne dage toe en een gelukkig en vooral ook gezond 2009.Geniet er nog even van en hopelijk zien we jullie in 2009 heelhuids weet terug.
    Liefs, Gert en Annie vanuit Bedum.

• 30 December 2008 - 23:08

GienekeKruisingaPop:

lief nichtje,Vanavond heb ik met je zusjes gebeld,
    Wyne denkt dat ik best kan reageren,dus hierbij.
    Reislustige dames ,Henk en ik en de hele familie hier
    in Rotterdam wenst jullie FELIZ 2009, en blijf genieten van jullie reis en blijf goed oppassen.
    Heel veel liefs
    Gieneke Kruisinga-Poppinga PS er wordt geschaatst in Nederland

• 31 December 2008 - 00:45

Trudi:

Lieve Loa jr,

Heb jullie relaas vanaf vertrek gelezen. Wat ondernemen jullie veel !! Ik ben erg onder de indruk! Gaan jullie nog naar Macchu Picchu ( via de Incatrail?)? Door je verhalen, zie ik weer de kleine vrouwen met hun hoedjes op en met de kinderen (met hoogrode wangetjes) op hun rug in felgekleurde doeken.
    En wat jullie zelf betreft: wat een knappe snuiten zie ik daar steeds op de foto's.Dat is nogal verwarrend voor de macho-medemens daar: 2 vrouwelijke twintigers zomaar samen op pad, dat begrijpen ze tegenwoordig wel ?? ;-). Wij waren zo onnozel om ons de Pacifico te laten zien door 2 Peruanen in Lima (per auto erheen en armen om ons heen slaan met opmerkingen van "koud he?"). Er is niks gebeurd,omdat wij zeiden het niet koud te hebben (..) maar ik vind het toch wat stom achteraf.
    Ik ben benieuwd waar jullie het 2009 zien worden, 5 uren na ons..
    Geniet van dit spannende avontuur in de Andes..met een lekkere palta met kip en een pisco sour, als het nodig is.
    Liefs van Trudi (Vincent, Edilene)

• 31 December 2008 - 12:02

Bert En Henderien:

Lieve Loa en Marieke,
    We wensen jullie een goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2009!
    Lieve groet van ons allemaal uit het Bedumse bevroren landschap.

• 01 Januari 2009 - 09:05

Gerbien:

loa een heel fijn en gelukkig 2009
    xxx

• 02 Januari 2009 - 10:16

Wouter En Esther:

Happy Mew Year meiden!
    Hoe was jullie ervaring daar in Peru!? Leuke foto's en zeer herkenbare mutsen, haha! ;-)
    Wanneer komen jullie terug meiden? Beso van ons!
    Wij hebben al 2 dagen op de schaats gestaan, echt heel bijzonder! :-)

• 02 Januari 2009 - 17:37

Jurna.:

ook voor jou een gelukkig nieuwjaar en geniet nog maar even.

groetjes, fam. jurna.