Hasta Luego! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van loa - WaarBenJij.nu Hasta Luego! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van loa - WaarBenJij.nu

Hasta Luego!

Door: loa

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2008 | Nederland, Groningen

Nog 9 dagen te gaan en dan is het zover, dan gaat mijn reis beginnen! Samen met Marieke zal ik zaterdag 25 oktober naar Managua (Nicaragua) vliegen. Daar zullen we de eerste twee weken verblijven bij het gastgezin Mongalo- Urbina in Granada. We zullen daar ook Spaans gaan leren op een schooltje. Daarnaast gaan we excursies boeken om vulkanen te beklimmen en de cultuur & natuur bezichtigen. Allemaal heel gaaf en ik heb er erg veel zin in. Wel erg spannend, want je weet maar nooit wat je te wachten staat.

Nu ik eindelijk ben afgestudeerd en mijn Bul in ontvangst heb mogen nemen, kan ik mijn 'schoolperiode' mooi afsluiten. Ook zal ik vandaag mijn laatste dienst draaien by mijn huidige werkgever. Ik zal mijn collega's en de jongeren daar zeker gaan missen.

Ik zal nu de laatste voorbereidingen gaan treffen, want de backpack moet binnenkort echt ingepakt worden. Ik hoop dat ik alles erin krijg ( een reiskoffer zit al zo vol bij mij). Gelukkig kan ik altijd rekenen op nuttige adviezen van Marieke, haha.

Adios!

beso Loa

  • 16 Oktober 2008 - 13:14

    Sigrid:

    Heb je nog tijd om een borrel te doen voordat je weggaat?????

    dikke smok, sigrid

  • 16 Oktober 2008 - 13:18

    Anja:

    Hee Toppertje!!
    Ga jullie missen maar wens jullie natuurlijk HEELL VEEELLL plezier. maar ik zie juliie gelukkig van de week nog wel.
    Dikke Kus Anja

  • 16 Oktober 2008 - 13:19

    Annemijn:

    Jahoe!! De reis kan beginnen! Hartstikke spannend meis! De site is klaar dus kan je ons mooi op de hoogte houden van jullie avonturen.

    Maandag nog even borrelen en proosten op een mooie reis je meer dan meer verdient hebt!
    Enn. Tip van een ex-bp'er: rollen die kleren!

    Kus Mino

  • 16 Oktober 2008 - 16:01

    Tony:

    heel heel heel veel plezier groetjus toontje

  • 16 Oktober 2008 - 16:03

    Netty Klasema:

    Cool..deze site..
    Vanuit Alkmaar wensen wij jou en je reisgenote ontzettend veel plezier..doe voorzichtig en blijf bij elkaar (ja opoe)..

    Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reisavonturen..

    Een hele gave en voorspoedige reis, met héél véél leuke ervaringen..

    Dikke knuffel én een Klasema handdruk !! Tot de 25e.. Netteke en Antonio...

  • 16 Oktober 2008 - 17:25

    Gertrude:

    Hé wat leuk, zo blijf ik je volgen tijdens je afwezigheid! Maar eerst...tot dinsdag in de Mesdag.

  • 16 Oktober 2008 - 18:11

    Greetje En Siebe:

    Dag Loa en Marieke.
    We zullen jullie reis zeker volgen. Wij wensen jullie een hele mooie reis. Het ga jullie goed.

  • 17 Oktober 2008 - 01:56

    Jaap & Chan':

    Lieve Lotje,
    Vanuit het centrum van Seoul, waar ik momenteel voor zaken zit, wens ik jou en Marieke een vreselijk geslaagde "Tour De Amerique-Du_Sud" toe. Wij zijn waanzinnig trots op jou (LoaPoppinga@Bul.com) dat wil jij niet weten ! ! ! Uiterard zullen wij julle capriolen daar 'in den vreemde' met vole teugen mee gaan genieten, dankzij deze schitterende web-site ! Heel veel leifs en geniet ervan; jou mam zou zeggen "neem d'r maar twee "
    Love,
    Jaap & Chan' Klasema

  • 18 Oktober 2008 - 07:26

    Amy,Ulco En Rubin:

    Heey lieve loa,

    Jeetje.. dat gaat snel zeg.. Is het nu al bijna zover!!!
    Heerlijk voor je!!
    Ik zou het erg leuk vinden om je nog te zien voor je weg gaat, heb je nog tijd???
    Kunnen Rubin en ik wel effe bij jou komen.. Ik bel je nog wel effe!
    We willen jou in ieders geval heel erg veel plezier wensen, Geniet er van Lief! Je hebt het verdient!

    Dikke kus van Ons

  • 18 Oktober 2008 - 08:11

    Wouter&Esther:

    Lieve Lotje!

    Helemaal geweldig! We gaan je avonturen op de voet volgen!
    Je hebt het verdiend meissie! Neem je tijd, ontdek de mooie dingen daar! Ook de groetjes aan Marieke!

    Un granda beso, yo hablo un poco espanol, pero no mucho ahora! Buen suerta para ti, esta dificil!
    Aqui, todo bien! Nosotros tenemos una casa muy fantastico!

    Ciao Ciao mi Amiga!
    Wouter & Esther

  • 18 Oktober 2008 - 08:41

    Sytske & Mark:

    Hoi Lot,
    Leuk man, zo'n site! Goed bezig. Eerst gaan we nog even mama's verjaardag vieren. Tot morgen!
    Liefs, Sytske & Mark

  • 19 Oktober 2008 - 13:40

    Cees & Clazien:

    hoi Loa.
    Geweldig leuk zo,n reisverslag we kijken er met plezier naar uit.Geniet van je mooie avontuurlijke reis naar deze verre oorden en wens Jelmer sterkte voor de tijd zonder jouw.De 24e vertrekken wij naar ons eigen avontuurlijke eiland om daar 2 weken te gaan genieten.
    goede reis Cees & Clazien

  • 20 Oktober 2008 - 18:31

    Marloes:

    Heeeeel veel plezier met z'n tweetjes. Geniet van alles wat je ziet!!! Ben erg benieuwd naar de verhalen.

    Liefs Marloes

  • 20 Oktober 2008 - 19:58

    Marloes P:

    Heel veel plezier. Geniet ervan!

  • 26 Oktober 2008 - 07:03

    Dennis, Wyne En Ieny:

    Lieve Lot,
    Veilig aangekomen in Nicaragua? We vonden het heel gezellig dat je je laatste nacht NL bij ons hebt geslapen! Nu begint het avontuur echt!

    Ik had nog een berichtje van Paulien die ik je moest laten lezen, maar te laat gezien:
    'Lieve Loa, beetje onpersoonlijk per sms, maar niet minder gemeend. Wilde je even een hele goede reis toewensen en n fantastisch verblijf in Zuid Amerika. Geniet ervan en houd me op de hoogte van de avonturen die je daar gaat beleven. Veel plezier en...Doe voorzichtig! Liefs, Paulien.

    Succes met de Spaanse lessen en 'we keep in touch'!

    Kus van ons 2,5-en!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Van Cairns all they way to....Melbourne

Actief sinds 12 Okt. 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 19160

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 12 Maart 2016

Aussie here i come

25 Oktober 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: