Hola! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van loa - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van loa - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: loa

24 Oktober 2008 | Nederland, Groningen

Nog een half nachtje slapen en dan gaat de reis beginnen! Eerst naar Nicaragua dan naar Costa Rica en Panama. Op 10 december vliegen we van Panama City naar Lima (Peru) en we zullen na een heftige Inca Trail eindigen in Bolivia!

De Backpack ga ik zo inpakken met mijn zus, zal het lukken?? En komt hij ook in Nicaragua aan?? We zullen het zien.

Iedereen; ik zal jullie missen, maar ga jullie van al mijn nieuwe belevenissen hier op de hoogte houden.

Tot Volgend jaar, 25 Jaunari!

Heel veel Liefs,

Beso Loa

• 24 Oktober 2008 - 12:54

Marieke:

Nou Loa,
    Het is bijna zo ver. We gaan echt!!!!!

Beso en tot snel xxx

Marieke

• 24 Oktober 2008 - 13:04

Annemijn:

Ja, jullie gaan echt. Boehoe!! Nee hoor, Echt super!! ga er beide heeeeeeeeeeeel erg veeel van genieten!!
    Doei!! Tot januari!
    Beso!

• 24 Oktober 2008 - 13:33

Henderien:

Goede reis Loa en Marieke en heel veel plezier!! Zal jullie met belangstelling volgen en ben benieuwd naar jullie verhalen. Groeten van ons allemaal.

• 24 Oktober 2008 - 15:58

Gerbien:

ik zie je nog op schiphol
    fije reis

• 24 Oktober 2008 - 16:44

Riddertjes:

Hoi Loa en marieke

Een hele goede vliegreis gewenst.

groetjes

• 24 Oktober 2008 - 17:43

Netty Klasema:

Ontzettend veel plezier allebei, hasta la vista a Schiphol..

Slaap kort en lekker laatste nacht in Nederlandse bedden..

beso, Netty...

• 24 Oktober 2008 - 18:15

Jans & Tineke:

goede reis en veel plezier
    wij gaan jullie volgen met af en toe een ei erbij.
    take care

• 25 Oktober 2008 - 12:10

Wouter En Esther:

AAAAAHHHHHAAAAAHHHHH
    Eindelijk meissie!
    Voor beide een super goeie reis en laat alle indrukken maar lekker binnekomen! :-)

Dikke kus en veel liefs van ons uit Etten Leur,
    Wouter en Esther XXX

• 25 Oktober 2008 - 16:14

Houkje:

goede reis en veel plezier!!!

• 26 Oktober 2008 - 01:09

Jaap & Chanjira:

Lieve Lotje,

Vanuit een zeer vochtig Thaland wensen wij jou en je 'medeplichtige' een goede vlucht. Eenmaal in Nicarague; pas goed op jezelf; tel vaak tot 10, doe wel, maar zie vaak om ! We houden ons hart vast en laten die pas weer los, als je eenmaal wer safe & gezond bent teruggekeerd op de Grote Markt.
    Heel veel plezier; jehebt 't waarlijk vediend !
    Love you mahk, mahk,
    Jaap & Chan'

• 26 Oktober 2008 - 07:07

Dennis, Wyne En Ieny:

Hi stoere zus,

Vliegreis overleefd? Veel plezier en hopelijk hebben jullie het naar je zin in het gastgezin!

Kus van ons

• 26 Oktober 2008 - 11:27

Annie Fokkens:

Hoi lieverd,
    Als ik deze reactie plaats ben jij al onderweg.Ik wens je dan ook heel veel plezier,en geniet ervan,dat heb je wel verdiend.Kom vooral gez\ond weer thuis.
    Liefs en een dikke kus van Gert en Annie.

• 26 Oktober 2008 - 15:04

Anja:

Hebben jullie een goede reis gehad. Leuk dat jullie nog even smsten!! Heeelll veelll plezier.

Kus An

• 26 Oktober 2008 - 15:46

Gerard:

Hoi Loa,

Je bent gearriveerd in Nicaragua. Ik wens je een hele goede (latijns-amerikaanse) tijd toe. De indrukken die je opdoet zullen er zeker toe bijdragen dat je nog wijzer wordt dan je al bent. Heel veel geluk.

Gerard