We zijn er!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van loa - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van loa - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: loa

26 Oktober 2008 | Nicaragua, Granada

Nou na een hele lange reis in het vliegtuig, van airport naar airport, zijn we eindelijk aangekomen in Nicaragua. We zijn door alle check ins en outs gekomen, London, Miami & Managua.

We hebben een heel aardig gastgezin en ze praten de oren van je kop af. Beetje jammer dat ik het nog niet (tot niets) van versta. Maar dat gaat snel aan gewerkt worden, morgen beginnen de spaanse lessen. Het weer is hier echt Super heet, zo´n 30 tot 35 graden. Echt even omschakelen met ons Nederlandse weer. We doen daarom ook rustig aan en drinken veel water.

Heel veel liefs ,

Loa & Marieke

• 26 Oktober 2008 - 18:52

Anja:

Whooehoeoeoeoe!!! Jullie zijn er.... Ook nog maar even een berichtje hier van mij. Ben nu toch druk bezig met mail en msn :) Ladies, geniet ervan... Kus

• 26 Oktober 2008 - 20:58

Gertrude:

Ha reiziger, dat is goed nieuws, je bent veilig aangekomen. Oké en nu rustig aan... je hebt geen verplichtingen meer, behalve goed zorgen voor jezelf. Dus het grote genieten is begonnen!!!!!!!!!!!!!

Kus

• 26 Oktober 2008 - 21:03

Henderien:

Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn.
    Wens jullie een heel goede tijd in Midden-Amerika, succes met de Spaanse lessen en ook een beetje koelte toe!
    Enjoy!

• 27 Oktober 2008 - 00:19

Jaap & Chan' Klasema:

Wat is DIT een verdomd leuke medium ! 't Is net alsof wij met julie mee-reizen. Behalve Spaanse Les, probeer ok hier en daar een receptje me te klauwen; kan je later (weer terug in NL)dar weer van genieten en maakt toch een leuke afwiseling van die typische Nederlandse fare ?!
    Dames; geniet ervan, edoch blijf voorzichtig zijn; vertrouw niemand !
    Tot in de volgende, Love, J & C

• 27 Oktober 2008 - 07:53

Annemijn:

Jeeeeeej jullie zijn er! Hartstikke goed! Succes met de Spaanse les en fijn te lezen dat het gastgein leuk is. Enjoy girls!! Beso

• 27 Oktober 2008 - 07:57

Familie Jurna:

we zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen, geniet er van. groetjes.

• 27 Oktober 2008 - 10:08

Sytske:

Hoi Lot,
    Fijn dat je goed geland bent! Heb je nog wat leuks gevonden in je handbagage? Heel veel succes met de Spaanse les!
    Liefs, Sytske & Mark

• 27 Oktober 2008 - 10:25

Wyne, Dennis & Ieny:

JIPPIE, een berichtje dat je er bent! Let goed op bij de Spaanse lessen!

Hier de hele week rotweer, dus be happy met het warme weer daar!

Succes, veel plezier daar en een dikke kus van ons!

PS, van je slotje is niets meer over :)

• 27 Oktober 2008 - 10:39

Wouter En Esther:

Heel goed meissie!
    Lekker genieten, zeker genieten van het mooie weer! Hier een drama met veel regen! Niks aan!
    Kun je toch echt beter daar zitten hoor!
    Dikke kus van ons!
    Hasta Luego!

• 27 Oktober 2008 - 17:19

Marieke Klomp:

hoi hoi, waar zitten jullie dan?
    ik vertrek over 3 weken,
    woei, super heet dus!?
    ook s'avonds? of koelt t dan af...?
    Succes en fun!
    x

• 28 Oktober 2008 - 06:41

Netty:

Geweldig..jullie zijn er.!!Hopelijk zijn jullie inmiddels al wat bijgekomen van de jetlag(s)..Heel veel plezier met de Spaanse lessen en het gastgezin..Machtig om zo mee te reizen..en lekker rustig, voor jullie!! Ha Ha..Allebei de groetjes en beso..

• 29 Oktober 2008 - 08:53

Geja:

Lieve Loa, lees je berichtjes met veel plezier. Ben blij dat je goed aangekomen bent. Ga genieten en succes met je Spaans, groet Geja

• 29 Oktober 2008 - 09:24

Karina:

Hoi Loa,
    Goed dat je veilig geland bent! Heel veel plezier!
    Karina en Jan

• 29 Oktober 2008 - 13:33

Saar En Sonja:

dag lieve Loa!!!

Wat een fijne berichten! Hoop dat je het enorm naar je zint hebt en geniet vooral!!

Dikke kus van Saar en Sonja